The Drowning – rewolucja w FPSach na ekranach dotykowych?

 

0
Posted 14 lutego 2013 by

Już jakiś czas temu zwracałem uwagę na produkcję The Drowning, która ma przynieść rewolucję w gatunku FPS, na ekranach dotykowych.

Dotychczas sterowanie w popularnych strzelaninach (np. NOVA, Modern Combat) polegało na wychylaniu wirtualnym analogiem odpowiedzialnym za poruszanie się oraz smarowanie palcem po drugiej stronie ekranu w celu rozglądania się i celowania. Na ekranie zwykle mieliśmy około 6 wirtualnych przycisków odpowiedzialnych, m.in. za bieg, kucanie, przybliżanie strzału, tryb snajperski, rzut granatem, itp. itd. w zależności od tytułu.

W The Drowning ma być inaczej. Pierwsze wrażenie po obejrzeniu filmu to hybryda sterowania z Lily czy Horna z Rage.

Pytanie jest jedno, ale zasadnicze: czy to rzeczywiście się sprawdzi? czy da się tak grać w dynamicznych trybach multiplayer?

Wkrótce się przekonamy. Tymczasem pozwólmy twórcom gry zaprezentować tą technologię w akcji:


rsx

 
Hardcorowy gracz na emeryturze, teraz gra tyle, na ile pozwala mu wolny czas. Prowadzi walkę, aby być na bieżąco z nowymi tytułami, ale zwykle mu się to nie udaje.


0 Komentarzy



Zostaw komentarz jako pierwszy!


Zostaw komentarz


(required)